marți, 8 iulie 2014

Vertige (2009)

Gen: Horror

Distributie: Fanny Valette, Johan Libereau, Raphael Lenglet, Nicolas Giraud, Maud Wyler

Regizor: Abel Ferry [aflat la primul lung metraj]

Nota Gealapa: 6.15

Un grup de prieteni aflati in vacanta, decid sa se aventureze pe un traseu montan inchis pentru reparatii. Ascensiunea se dovedeste a fi mai grea decat au planificat, mai ales ca in scurt timp realizeaza ca nu sunt singuri.

Am facut-o si pe asta. Am vazut primul meu film horror frantuzesc. Dupa ce am vazut filme ale acestui gen produse in SUA, Canada, Australia, Germania, Franta sau Danemarca, pot spune cu certitudine ca un film horror mediocru arata exact la fel indiferent de tara care il produce. Cliseele sunt aceleasi, povestile sunt la fel de slabe si lipsite de originalitate, iar actorii sunt la fel de necunoscuti.

Distributia acestui film este alcatuita din actori care sunt anonimi si in orasele lor natale. Nu am sa fiu foarte dur cu calitatea interpretarii lor pentru ca am urmarit o varianta a filmului dublata in engleza si subtritata in romana,sau cel putin asa cred. Fie asta, fie sincronizarea sunetului cu miscarea buzelor a fost catastrofala. Oricum, ma impiedica sa am o parere pertinenta

Inceputul filmului este foarte promitator. Primele 30-40 de minute esti cu sufletul la gura, datorita pesiajelor si unghiurilor senzationale de filmare. Cand apare personajul negativ, insa, totul se duce pe apa sambetei. Nu este deloc memorabil iar modul in care ucide arata o lipsa totala de creativitate. De fiecare data cand un personaj moare, nu se simte deloc durerea celorlalti, din contra, ea apare in cele mai nepotrivite momente. Bomboana de pe coliva este finalul, crae te va lasa scarpinandu-te in cap nedumerit. E happy end, ba nue, e din nou happy end, iar nu e.....  Inca un film cu tone de potential irosit.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!