miercuri, 2 iulie 2014

The Lone Ranger (2013)

Gen: Western

Distributie: Johnny Depp, Armie Hammer, William Fichtner, Tom Wilkinson, Ruth Wilson

Regizor: Gore Verbinski [a mai regizat: Rango(2011), Pirates of the Carribean: At World's End(2007), Pirates of the Carribean: Dead Man's Chest(2006), The Weather Man(2005), Pirates of the Carribean: The Curse of the Black Pearl(2003)]

Buget: 215.000.000 $
Incasari: 351.000.000 $

Nota Gealapa: 6.85
Metascore: 37/100

Un indian batran istoriseste povestea nespusa a lui John Ried, care s-a transformat dintr-un simplu procuror intr-un justitiar legendar.

Initial, am facut greseala sa il tratez ca pe un film serios si am dat ochii peste cap la fiecare lucru care nu avea logica si strica credibilitatea. Pe parcurs, am inteles ca nu se vrea deloc a fi un fil serios, se vrea a fi doar distractiv si amuzant. M-am lasat purtat de val si am sfarsit prin a gasi acest film chiar placut.

Distributia este alcatuita din actori cu experienta, nume nu foarte mari, dar suficient de titrate pentru a-l pune cum trebuie in valoare pe Johnny Depp. Urmarindu-l pe acesta, am avut senzatia ca il revad in rolul lui Jack Sparrow, din seria Pirates of the Carribean. Interpretarea lui este identica cu cea di rolul amintit mai devreme. Pana si costumatia este asemenatoare. Singura diferenta este ca in acest film poarta tot timpul pe cap o cioara moarta.Chiar si asa, Depp ramane un maestru al expresiilor faciale.

Explicatia pentru interpretarea protagonistului am gasit-o ulterior, cand am aflat ca regizorul, impreuna cu toata echipa sunt aceiasi acre au facut si Pirates of the Carribean. Fie au vrut sa repete succesul trilogiei amintite, fie acesti oameni nu stiu sa faca alt fel de filme. Asemanarea aceasta este savuroasa in unele momente, dar de-a dreptul enervanta in altele. Un alt minus mi se pare durata exagerat de mare a filmului. Nu este chiar atat de distractiv incat sa nu simti cum trec pe langa tine cele doua ore si jumatate.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!