joi, 24 iulie 2014

The Past (2013)

Titlu original: Le passe

Gen: Drama

Distributie: Berenice Bejo, Tahar Rahim, Ali Mosaffa, Pauline Burlet, Elyes Aguis

Regizor: Asghar Farhadi [a mai regizat: A Separation(2011), About Elly(2009), Fireworks Wednesday(2006), Beautiful City(2004), Dancing in the Dust(2003)]

Buget: 11.000.000 $
Incasari: 5.000.000 $

Nota Gealapa: 7.90
Metascore: 85/100

Un iranian isi paraseste sotia frantuzoaica si cei doi copii ai ei pentru a se intoarce in tara natala. Intre timp ea isi reface viata, o realitate cu care sotul se confrunta doar cand primeste cererea de divort.

Nu ma asteptam sa rezist doua ore intregi urmarind acest film. Nu numai ca am rezistat, dar mi-a si placut la nebunie. Dupa un inceput anevoios, intriga incepe sa aiba logica si, din acel, moment pana la finalul filmului, se pastreaza o stare de tensiune continua.

Nu ma pricep eu la actori francezi sau iranieni, dar pot sa afirm ca am asistat la cateva interpretari de exceptie. Fiecare personaj a fost foarte credibil si m-au facut sa ii iubesc sau sa ii urasc la un moment dat. Nu pot sa spun ca vreunul dintre protagonisti straluceste si se ridica deasupra celorlalti. Impreuna, insa, formeaza o echipa redutabila, iar incompatibilitatea dintre ei este incredibila.

Mare parte din succesul acestui film i se datoreaza si regizorului, care a pus aceasta poveste in scena intr-un mod foarte delicat si sensibil. Nu credeam ca o sa imi placa vreodata un film despre complexitatea si problemele care apar intr-o relatie, dar straturi peste straturi  de intorsaturi, incertitudini si agende ascunse mi-au starnit si mentinut interesul pana la sfarsit.

Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!