joi, 8 ianuarie 2015

Smashed (2012)

Gen: Drama

Distributie: Aaron Paul, Mary Elizabeth Winstead, Nick Offerman, Megan Mullally, Octavia Spencer

Regizor: James Ponsoldt [a mai regizat: The Spectacular Now(2013), Off the Black(2006)]

Buget: 500.000 $
Incasari: 1.000.000 $

Premii:
- Special Jury Prize (Drama), Sundance Film Festival, 2012

Nota Gealapa: 6.60
Metascore: 71/100

Relatia unui cuplu casatorit al caror singurul lucru pe care il au in comun este dragostea amandurora pentru alcool este usa la incercare atunci cand sotia decide sa se lasa de bautura.

"Simplu" este cuvantul care descrie cel ami bine acest film. Asta se datoreaza in primul rand bugetului foarte mic care nu a permis sa s eintample nimic spectaculos. Din pacate uneori simplu nu este suficient pentru a face un film bun. Povestea este interesanta si mi-a oferit o imagine despre cum ar arata viitorul meu daca as ajunge sa ma casatoresc cu o anume prietena.  Scenariul, de asemenea simlu, nu ofera nici dialoguri penibile dar nici nu iti pune prea mult mintea la contributie.

Distributia, de asemenea simpla, ofera prestatii artistice decente, atat cat a permis scenariul, dar nici un actor nu a reusit sa impreioneze in vreun fel sau sa ma faca sa empatizez cu personajul lui. Am vazut o interpretare mai buna a unui om beat in spectacolele de pe vremuri ale gruului Vacanta Mare.

Desi povestea ar trebui sa fie dramatica, nu a reusit sa imi starneasca nici un sentiment pana a final,poate si pentru ca eu nu mai am suflet. Este cu siguranta un film facut pentru festivaluri indie mai degraba decat pentru cinema. Laudabil este faptul ca nu s-a folosit plasarea de produse aproape deloc. De exemplu, intr-o scena care are loc in supermarket, toate produsele au fost intoarse cu spatele pentru a nu li se vedea eticheta. Poate putini bani in plus obtinuti prin acest procedeu nu le-ar fi stricat.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!