duminică, 4 ianuarie 2015

Horns (2013)

Gen: Fantastic

Distributie: Daniel Radcliffe, Juno Temple, Max Minghella, Joe Anderson, Kelli Garner

Regizor: Alexandre Aja [a mai regizat: Piranha 3D(2010), Mirrors(2008), The Hills Have Eyes(2006), Haute tension(2003), Furia(1999)]

Incasari: 2.000.000 $

Nota Gealapa: 6.55
Metascore: 46/100

In nebunia care urmeaza dua moartea iubitei lui, unui tanar incep sa ii creasca coarne.

A fost incornorat ati zice. Ei bine, nu. Intriga este mult mai absurda si bolnava decat atat. Ajungi la un moment dat sa nu mai intelegi ce se intampla. Eu unul am ierdut sirul numarul la de cate ori am spus in timpul filmului "what the fuck?'. Daca privim partea buna a lucrurilor, filmul este cu siguranta original, inedit si cumva reuseste sa fie agreabil si sa te tina in fata ecranului aproape doua ore.

Distributia este ceea ce trage acest film in jos dupa parerea mea. Imi pare rau pentru Radcliffe dar toata viata lui o sa fie Harry Poter. E drept ca l-am vazut in vreo doua filme care i se potrivesc, dar acesta nu este unul dintre ele. Mai potrivit ar fi fost un protagonist cu un aspect mai barbatesc... un Tom Hardy de exemplu. Max Minghella mi se pare ca face un rol foarte bun ca erou negativ, in rest toti in nota filmului.

Acets film cu siguranta nu este pentru toata lumea. Eu ma declar fan pentru ca imi place originalitatea in primul rand la un film si acesta are din plin. Cuprinde multe genuri, este distractiv, nebun, bolnav si are o poveste puternica. La inceput pare un thriller ca oricare altul dar cand apar coarnele totul ia o turnura bizara si nici acum nu stiu daca a fost un film pozitiv sau unul negru.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!