duminică, 28 ianuarie 2018

World Trade Center (2006)

Gen: Drama

Distributie: Nicolas Cage, Michael Peña, Maria Bello, Connor Paolo, Anthony Piccininni

Regizor: Oliver Stone [a mai regizat: Snowden(2016), Mi Amigo Hugo(2014), Savages(2012), Castro in Winter(2012), Wall Street: Money Never Sleeps(2010)]

Buget: 63.000.000 $
Incasari: 163.000.000 $

Premii:
- Director of the Year, Hollywood Film Awards, 2006
- Movie of the Year, Hollywood Film Awards, 2006
- Freedom of Expression Award, National Board of Review, USA 2006
- Worst Foreign Film, Yoga Awards, 2007

Nota Gealapa: 6.30
Metascore: 66/100

Doi ofiteri de la Autoritatea Portuara sunt captivi sub daramaturile de la World Trade Center.

Din principiu nu imi plac filmele care au ca subiect evenimente tragice recente, pentru ca mi se pare ca abuzeaza de sufierinta oamenilor pentru a le lua banii, iar la data aparitei acestui film trecusera doar cinci ani de cand americanii si-au daramat turnurile. Mi-a placut in schimb ca acest film nu s-a concentrat in mod deosebit pe fapte eroice sau pe tragedie in sine, ci a prezentat evenimentul din perspectiva unor victime prinse sub daramaturi. Nu este un film senzational, dar exita destule scene reusite si momente de tensiune.

Distributia este una destul de buna, as spune chiar suficienta pentru acest film. Nicolas Cage si Michael Peña au interpretari bunicele, avand in vedere postura in care se regasesc personajele lor. Am vazut de asemenea momente reusite si din partea actorilor din rolurile mai mici. Nimic care sa schimbe vreo cariera, dar prestatii suficient de bune pentru a nu strica filmul.

Sunt de parere insa, ca filmul nu s-a ridicat la inaltimea tragediei si desi inteleg ce a vrut sa faca regizorul cu iluminatul prost si cadrele statice, acestea au ajuns sa functioneze in dezavantajul filmului. desi nu pot sa spun ca m-am plictisit, nu as recomanda acest film.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!