luni, 1 ianuarie 2018

To the Wonder (2012)

Gen: Drama, Dragoste

Distributie: Ben Affleck, Olga Kurylenko, Javier Bardem, Rachel McAdams, Tatiana Chiline

Regizor: Terrence Malick [a mai regizat: Song to Song(2017), Voyage of Time: Life's Journey(2016), Knight of Cups(2015), The Tree of Life(2011), The New World(2005)]

Incasari: 1.000.000 $

Premii:
- Best Trailer - International Competition, CinEuphoria Awards, 2014
- Best Cinematography, San Diego Film Critics Society Awards, 2013
- SIGNIS Award, Venice Film Festival, 2012

Nota Gealapa: 6
Metascore: 58/100

Dupa ce se indragostesc in Paris, Marina si Neil merg in Oklahoma, unde incep sa apara probleme. Pastorul spaniol de la biserica lor are problema de credinta, iar Neil reintalneste o femeie din copilaria sa.

Mi-am dat seama dupa primele 15 secunde din film ca va fi o adevarata lupta sa rezist pana la final. Nu numai ca este un film artistic, este genul acela de film in care scenele si replicile, cele putine care sunt, nu sunt prezentate intr-un mod clasic, ci in unul stilizat, cu o voce pe fundal, o muzica adormitoare si de cele ami multe ori in slow motion. Am mai vazut astfel de filme si majoritatea nu mi-au placut, dar au mai fost si exceptii. Acesta nici macar nu are un subiect atat de original sau suficient de interesant, incat sa fie prezentat asa. Pe mine unul m-a plictisit teribil.

Distributia mi-a dat speranta o vreme ca urmeaza ceva bun, dar nici macar actorii importanti care apar nu au reusit sa mai dezmorteasca atmosfera. nici nu aveau cum, pentru ca au fost foarte putine ocaziile in care chiar au putut sa joace. Olga Kurylenko a fost absolut adorabila chiar si in decorul asta deprimant si cu un personaj semi-retardat, dar in rest, nici Ben Affleck si nici Javier Bardem nu mi-au parut ca au avut vreun pic de convingere, iar pe Rachel mcAdams am impresia ca nici macar nu au mai machiat-o.

Nu sunt neaparat impotriva unui alt mod de a spune o poveste. Mai putin dialog si mai multa cinematografie si muzica e ok, dar chiar si asa trebuie sa dai niste detalii importante, iar filmul asta nu o face. Sunt o mie de intrebari mai mult sau mai putin importante care nu isi gasesc raspunsul. Inteleg ca regizorul si scriitorul au vrut sa ne prezinte suflete singure si pierdute si sa transmita mesajul ca toti cautam sa ne simtim conectati la ceva, fie un oras, o idila, Dumnezeu, sau o versiune poetica a vietii, dar nu pot sa ma uit doua ore la asa ceva fara sa ma enervez.In afara de o cinematografie draguta, filmul asta nu ofera nimic, asa ca sfatul meu este sa il evitati. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!