joi, 11 ianuarie 2018

Reno 911!: Miami (2007)

Gen: Comedie, Crima

Distributie: Thomas Lennon, Robert Ben Garant, Kerri Kenney, Lennie Loftin, Danny DeVito

Regizor: Robert Ben Garant [a mai regizat: Hell Baby(2013), Balls of  Fury(2007)]

Buget: 10.000.000 $
Incasari: 23.000.000 $

Nota Gealapa: 5.75
Metascore: 47/100

O echipa de politisti ratati din Ren sunt chemati sa salveze situatia, dupa un atac terorist la o conventie a politistilor din Miami, care lasa orasul fara nici un politist.

Acest film este ecranizarea unui serial de televiziune produs de Comedy Central, acre a fost difuzat si la noi. Cum serialul nu mi-a placut deloc, nu ma asteptam sa ma dea pe spate nici filmul si am avut dreptate. Mi-am luat doza de umor idiot cu politisti prosti ina dolescenta, cand chiar eram fan al celebrului personaj Garcea, care era mult ami autentic, mai ales ca in acea perioada in Romania se stia ca politistii nu sunt cei mai inteligenti oameni. Povestea este una slaba, iar scenariul propune numai gume rasuflate dupa parerea mea. Cand alegi un astfel de umor, trebuie sa te asiguri ca glumele pe care pe propui non-stop sunt si amuzante si are cine sa le spuna bine, iar aici nu este cazul de asa ceva.

Filmul pastreaza protagonistii din serial si ii completeaza cu aparitii sporadice ale unor actori obisnuiti cu marele ecran si cu filmele de comedie de mana a doua. Doua aparitii surprinzatoare au fost cele ale lui Danny DeVito si Paul Rudd, carora le-a fost tinut un pistol la tampla cand si-au dat acordul sa faca part din acest fiasco; altfel nu imi explic decizia lor. Cate despre rotagonisti, au oferit acelasi gen de interpretare de potrivit mai degraba pentru un sitcom ieftin.

Se simte de la o posta cat de fortata a fost crearea unei intrigi de film, pentru ceva ce ar fi trebuit sa fie o serie de sketchuri. Nu imi inchipui ca cineva care si-a luat macar bacalaureatul si nu se regaseste intr-o stare de ebrietate sau sub influenta altor produse, poate gasi acest film agreabil. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!