joi, 12 ianuarie 2017

Kingdom of Heaven (2005)

Gen: Razboi, Drama

Distributie: Orlando Bloom, Eva Green, Liam Neeson, Martin Hancock, Michael Sheen

Regizor: Ridley Scott [a mai regizat: The Martian(2015), Exodus: Gods and Kings(2014), The Counsellor(2013), The Vatican(2013), Prometheus(2012)]

Buget: 130.000.000 $
Incasari: 403.000.000 $

Premii: 
- Best European Actor (Orlando Bloom), European Film Awards, 2005
- Outstanding Original Score, Satellite Awards, 2005
- Outstanding Supporting Visual Effects in a Motion Picture, Visual Effects Society Awards, 2006

Nota Gealapa: 7.60
Metascore: 63/100

Balian din Ibelin calatoreste la Ierusalim in timpul cruciadelor din secolul XII, unde ajunge sa fie singurul protector al orasului si poporului.

As spune despre acest film ca este aproape sa devina un clasic. L-am mai vazut candva demult, dar a fost o placere sa il revad. Nu vreun Sergiu Nicolaescu, dar Ridley Scott ne demonstreaza ca stapaneste si arta filmelor de razboi. Varianta oficiala are vreo doua ore si douazeci de minute; eu am vazut varianta regizorului acre are trei ore si am savurat fiecare minut. Drama, mesaj puternic, scenariu bun filmul are cam de toate.

Distributia este si ea foarte buna, de la cel ami mic pana la cel mai important rol. In plus, m-a facut sa ma intreb "unde dracu a disparut Orlando Bloom?". Nu imi aduc aminte sa il fi vazut in ceva important recent. In filmul asta are o interpretare foarte buna. Cam acelasi lucru s-a intamplat si cu Eva Green. Este pacat de talentul aratat de ambii aici.

Cinematografia este excelenta; filmul arata impecabil din punct de vedere vizual. Scenariul nu este o revelatie de coerenta si coeziune, dar este suficient de bun cat sa functioneze pentru acest film. Scott a ales sa se departeze de adevarul istoric si sa se concentreze pe divertisment, iar eu nu am nimic impotriva acestui lucru. Bineinteles ca asta vine la pachet cu lucruri ca un erou principal care in 15 minute se transforma dintr-un fierar naiv, intr-u cavaler maestru in manevrarea sabiei, dar asta este. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!