luni, 1 decembrie 2014

The Hole (2009)

Gen: Thriller

Distributie: Chris Massoglia, Haley Bennett, Nathan Gamble, Teri Polo, Bruce Dern

Regizor: Joe Dante [a mai regizat: Burying the Ex(2014), Looney Tunes: Back in Action (2003), Small Soldiers(1998), The Warlord: Battle for the Galaxy(1998)]

Buget: 12.000.000 $
Incasari: 4.000.000 $

Nota Gealapa: 6.25
Metascore: 57/100

Doi frati descopera in subsolul casei lor o gaura misterioasa, care conduce catre lucrurile de care le este cel mai frica si catre toate cosmarurile lor.

Acest film este o risipa de lucruri bune. Dupa un incepu tipic pentru un asemenea film, cu o familie cu probleme, casa noua, o gaura misterioasa in subsol, s-a intamplat ceva frumos si surprinzator. Au fost cam 30 de minute in care acest film mi-a pferit un suspans greu de suportat si destule momente in care am tresarit. Chiar ma gandeam ca in sfarsit o sa vad un film bun pana la capat. Din pacate nici nu mi-am terminat ideea ca a urmat partea de film unde regizorul o ia pe aratura si transforma totul intr-o caricatura greu de suportat pana la sfarsit.

Distributia este ok pentru un astfel de film. Nu vorbim de nume mari, dar sunt cateva fete cunoscute.  Bineinteles ca nu putem sa remarcam vreo interretare de clasa. Ies in evidenta doar aparitia inoportuna a lui Bruce Dern si prezenta extrem de sexy a luiHaley Bennett.

Daca aveti ocazia sa vedeti filmul in 3D probabil ca vi se va parea mai bun de atat. Eu il vad ca pe un film thriller clasic, destinat tinerilor, fara nuditate, fara gore, doar sperieturi. Mult mai multe decat v-ati astepta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!