joi, 7 ianuarie 2016

Wer (2013)

Gen: Horror

Distributie: A.J. Cook, Sebastian Roche, Vik Sahay, Stephanie Lemelin, Oaklee Pendergast

Regizor: William Brent Bell [a mai regizat: The devil Inside(2012), Stay Alive(2006), Sparkle and Charm(1997)]

Nota Gealapa: 6.05

Un avocat al apararii incepe sa banuiasca ca un client acuzat ca a omorat o familie ii ascunde ceva.

Pana nu am vazut acets film nici nu mi-am dat seama ce mult a trecut de cand nu am mai vazut un film cu varcolaci. Nu stiu de ce sunt asa de rare, pentru ca varcolacii ofera un potential urias pentru filmele horror. Acestea fiind zise, pe langa faptul ca mi-a trezit cateva nostalgii, filmul are si cateva parti bune. Acestea sunt cateva efecte interesante si niste scene extrem de violente, dar foarte potrivite pentru un asemenea film. In rest, intriga este slabuta, povestea superficiala si deznodamantul nesatisfacator, dar care lasa loc de un sequel.

Distributia nu este cine stie ce si nici nu am remarcat vreun talent ascuns gata sa faca pasul spre marile productii. As spune chiar ca a fost o alegere neinspirata folosirea a doua limbi. S-au dat nastere unor paradoxuri, cum ar fi un politist francez care se straduieste sa vorbeasca franceza tot filmul, dar cum da de probleme injura in engleza. in aceste conditii este greu pentru un actor sa ofere credibilitate personajului. Cel ami aproape de adevar a fost personajul negativ interpretat de Brian Scott O'Connor, care a transmis in permanenta un aer malefic.

Un alt aspect care lucreaza in avantajul filmului este numarul impresionant de mic de scene previzibile. Desi este filmat partial la persoana intai, lucru care imi displace profund, as pune acest film undeva pe primele locuri intre filmele realizate astfel.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!