miercuri, 20 ianuarie 2016

Sister Code (2015)

Gen: Drama

Distributie: Amber Rose, Eva Marcille, Drew Sidora, Marcus T. Paulk, Don Hale Jr.

Regizor: Corey Grant [a mai regizat: Bigfoot: The Lost Coast Tapes(2012), Dysfunctional Friends(2012), Studio(2007), Hip-Hop Task Force(2005)]

Nota Gealapa: 2.85

Dupa moartea mamei lor adoptive, trei surori (o femeie de afaceri, a artista si o familista) se lupta impreuna si una impotriva celorlalte sa isi indeplineasca visele, in aceasta poveste despre dragoste, dorinta si tragedie.

 Nu prea imi plac mie filmele astea rasiale. Am spus rasiale, nu rasiste. Ma refer la filmele a caror distributie face parte exclusiv dintr-o etnie, oricare ar fi ea (de cele mai multe ori e vorbe de negri). Se presupune ca aceste film sunt un mod de a rasplati comunitatea, sau ceva de genul asta. nu imi plac nu pentru ca sunt rasist, ci pentru ca sunt foarte rare ocaziile in acre acest film sunt macar bunicele. De cele mai multe ori, cum se intampla si in acesta, stereotipuril sunt mai prezente decat in filmele obisnuite si mi se pare ca mai degraba trag comunitatea in jos.

Distributie contine cateva nume relevante pentru comunitatea africana de peste ocean. Fiecarui personaj ii revine un stereotip tipic acestei etnii, iar rezultatul este o ora si jumatate de slang si ticuri verbale enervante. Exista si cateva scene in care interpretarea este foarte buna, dar acestea se pierd in mediocritate. In afara de Amber Rose, nu cred ca alta prestatie este macar decenta.

Povestea este slabuta, dezvoltata superficial si fara un conflict major. In aceste conditii este foarte greu sa empatizezi cu personajele. Nu am stiut nimic despre acest film in afara de titlu si prin urmare nu am avut asteptari. Ma asteptam la o drama familiala importanta si eram pregatit chiar sa vars cateva lacrimi, dar acest film nu mi-a produs nici macar o grimasa.Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!