duminică, 31 ianuarie 2016

Blended (2014)

Gen: Comedie

Distributie: Adam Sandler, Drew Barrymore, Wendy McLendon-Covy, Kevin Nealon, Terry Crews

Regizor: Frank Coraci [a mai regizat: The Ridiculous 6(2015), Here Comes the Boom(2012), Zookeeper(2011), I'm in Hell(2007), Click(2006)]

Buget: 40.000.000 $
Incasari: 255.000.000 $

Nota Gealapa: 7.05
Metascore: 31/100

Dupa o intalnire pe nevazute, un barbat si o femeie sunt blocati impreuna la un resort pentru familii, unde atractia dintre ei devine mai puternica si copiii lor profita de relatia care inmugureste.

Desi acest subiect nu este original si l-am mai vazut in trecut intr-o serie de filme cu Steve Martin in prim-plan, Frank Coraci ii da un aer modern, scenariul il asezoneaza cu glume noi si avem parte de un film extrem de siropos dar si foarte amuzant. Desi per total sunt bune, sunt si cateva efecte vizuale foarte slabe, majoritatea in unele scene care sunt inutile oricum.Glumele sunt singurul lucru care functioneaza in avantajul filmului si din fericire au efectul scontat, pentru ca altfel previzibilitatea, lipsa de originalitate si scenele siropoase ar fi dus filmul in ruina.

Aceasta distributie fie o indragesti foate mult, fie o detesti. Eu ma pozitionez cumva la mijloc pentru ca nu imi place deloc Drew Barrymore. Nu stiu de ce, dar nu mi-a placut niciodata indiferent cat de bune au fost prestatiile ei. mi se pare aroganta si suficiente. Pe de alta parte mie imi place stilul lui Adam Sandler, care mi se pare destul de versatil in interiorul acestui gen. In plus, in acest film el nu este pus in cele mai penibile situatii pentru ca Terry Crews, un fer de dama de companie a Hollywoodului, asigura cele mai jenante ipostaze. As spune ca acesta chiar a furat cumva showul. Iti vine sa razi numai vazandu-l, ininate sa apuce sa zica ceva.

Desi nu foarte nou si nici original, subiectul este in continuare foarte actual, astfel este usor pentru film sa gaseasca public din mai multe generatii care sa se identifice cu personajele si sa empatizeze astfel cu acestea. Pana la urma, masura succesului unei comedii este data de numarul de rasete, iar aceasta m-a facut sa rad de multe ori. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!