marți, 12 ianuarie 2016

Drunk Wedding (2015)

Gen: Comedie

Distributie: Nick P. Ross, J.R. Ramirez, Christian Cooke, Bethany Dwyer, Dan Gill

Regizor: Nick Weiss [a mai regizat: Senior Skip Day(2008)]

Nota Gealapa: 3.85

Nunta perfecta a lui John si a Elissei scapa de sub control cand prietenii lor din facultate se imbata ca pe vremuri.

Cam cat de sarac sa fii incat sa filmezi o comedie la persoana I? Acest gen de a filma mi se pare total nepotrivit pentru o comedie. In filmele horror este benefic uneori sa nu vezi tot sau sa nu vezi clar, dar in cazul comediilor acest lucru este de evitat. Cele trei scene in care am ras au fost in regula, dar restul filmului a fost sub orice critica. Este previzibil, lipsit de originalitate, obositor si chicios.

Mie mi-au fost familiare cateva fete din distributie, dar asta s-a intamplat doar pentru ca am vazut multe filme proaste la viata mea. Nici nu am reusit sa imi dau seama cine a avut cea mai lamentabila prestatie. Daca vreuna din interpretari a fost decenta s-a pierdut in mormanul de gunoi ce a inconjurat-o.

O gasca de copii rasfatati fac o excursie in Nicaragua une unde doi dintre ei urmeaza sa se casatoreasca si isi petrec majoritatea timpului sarind din pat in pat... O idee minunata pentru un film. Unul dintre ei impanzeste hotelul cu camere ascunse ca as se distreze mai tarziu si datorita acestora "misterul" filmului este rezolvat. Doi barbati care fac sex cu aceeasi femeie in film dicuta ulterior si unul dintre ei ii spune prietenului sau: "varful meu a atins varful tau". Da... Cam asta e nivelul in acest film...dar cumva a fost suficient de idiot incat sa ma faca sa ma uit pana la sfarsit. Oare ce spune asta despre mine? Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!