marți, 19 ianuarie 2016

I'll See You in My Dreams (2015)

Gen: Drama

Distributie: Blythe Danner, Martin Starr, Sam Elliott, June Squibb, Rhea Perlman

Regizor: Brett Haley [a mai regizat: The New Year(2010)]

Buget: 8.000.000 $

Nota Gealapa: 6.95
Metascore: 75/100

O fosta cantareata vaduva descopera ca viata poate reincepe la orice varsta.

Aceasta este alegerea perfecta pentru seara de film de la azilul de batrani, de la clubul pensionarilor sau de la intalnirea anuala a supravietuitorilor Holocaustului. Numarul persoanelor sub 50 de ani acre apar in acest film se pot numara pe degetele unei singure maini. Bineinteles ca este apreciat de critici, pentru ca toti criticii fac parte din categoriile enumerate mai sus. Acum scapand de rautati, filmul nu este rau. Este o productie sensibila si agreabila. povestea mi se pare insa putin fara cap si coada si ritmul in care se intampla lucrurile este prea lent dupa gustul meu.

Distirbutia a strans tot ce se putea mai bun din randul rezervistilor. La acest capitol nu ne putem plange. Experienta ctorilor se simte in fiecare scena si acestia si-au dus rolurile la bun sfarsit cu siguranta, gratie si profesionalism. 

Multi au interpretat acest film ca unul motivator si optimist, dar mie mi se pare exact contrariul. eu am inteles ca morala filmului este ca de cele mai multe ori visele sunt singura noastra speranta, iar asta nu mi se pare un mesaj incurajator deloc. Filmul este scris in doua saptamani si filmat in 18 zile, iar asta se simte in senzatia de lucru neterminat si facut in graba, pe care o transmite. Daca vreti so va simtiti batrani pentru o ora si jumatate, vizionare placuta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!