marți, 24 iunie 2014

Publicitate nocturna

Noaptea trecuta am avut o revelatie. Pe la ora doua dimineata, in timp ce faceam ce face orice om depresiv normal pentru a incerca sa adoarma: ma uitam pe Comedy Central. Cand ma pregateam sa ies pe balcon sa fumez o ultima tigara inainte de somn, o reclama mi-a atras atentia si m-a cufundat si mai adanc in depresie.
 
Este vorba despre o reclama la Nervocalmin, care ruleaza decat noaptea tarziu, Coloana muzicala a spotului este aisgurata de celebrele versuri Ioane, Ioane toata lumea doarme / Numai eu nu pot sa dorm, si pe un ecran static sunt scrise cu niste fonturi deprimante urmatoarele cuvinte: Daca te uiti la reclame la ora asta, ceva nu e bine. Inseamna ca ai nevoie de el (Nervocalmin). Somn usor.
 
Dupa ce am injurat producatorii medicamentului si intreaga industrie farmaceutica, aparante fara nici un motiv, doar pentru ca te pun pe ganduri la ore tarzii, am urmarit si urmatoarele spoturi din calupul respectiv. Am realizat ca reclamele din timpul noptii sunt cu totul diferite de cele care ruleaza ziua. Practic, sunt o colectie de reclame pentru medicamente care trateaza boli ce ar putea sa iti provoace insomnii si sa te tina treaz la ora respectiva. Am aflat despre medicamente pentru vezica, diaree, hemoroizi si priaprism.
 
Trecand peste lamentarile mele, spotul amintit mai sus mi se pare foarte bine targetat si intr timp l-am si gasit sa vi-l pot arata:
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!