sâmbătă, 28 iunie 2014

Against the Wild (2014)

Gen: Aventura

Distributie: CJ Adams, Erin Pitt, Natasha Henstridge, Ted Whittall, JohnTench

Regizor: Richard Boddington [a mai regizat: The Dogfather(2010), Dark Reprieve(2008)]

Buget: 1.555.000 $

Nota Gealapa: 5.10

Doi frati care se ratacesc in padure impreuna cu cainele lor, trebuie sa invete sa lucreze impreuna, sa isi foloseasca talentele si sa strabata un teritoriu pe cat e frumos pe atat de salbatic.

Aveam nevoie sa vad si un film prost pentru a reinvata sa le apreciez pe cele reusite. Acest film mi-a provocat o senzatie asemanatoare cu cea provocata de zgomotul unui lighean metalic frecat de o gramada de nisip. Nu credeam ca in 2014 se mai pot face filme atat de chicioasa si care tortureaza orice creier care are indrazneala de a gandi logic.

Distributia este alcatuita din actori care s-au nascut talente si vor muri sperante. Interpretarea lor este atat de slaba incat lasa senzatia ca ar fi filmat fiecare, individual, iar apoi regizorul a unit materialele fara ca actorii as se vada vreodata intre ei, atat de putin compatibili sunt.

Daca adunam doi copii prosti si enervanti, o intriga stupida plina de clisee, interpretare mediocra, scenariu idiot si o regie penibila, incepem sa ne intrebam de ce acest film a fost facut vreodata si ceine l-a lasat sa vada lumina zilei. Mie imi plac filmele de familie. mi-au placut de cand eram mic, dar cele bune, nu astfel de glume proaste. Mai bine va mai uitati odata la Alaska, decat sa pierdeti timpul urmarinfu-l pe asta.

Consider ca merit un premiu ca am am vazut tot filmul si am rezistat pana la final. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!