joi, 1 mai 2014

Niki Ardelean, colonel in rezerva (2003)

Gen: Drama

Distributie: Victor Rebengiuc, Razvan Vasilescu, Coca Bloos, Mihaela Caracas, Serban Pavlu

Regizor: Lucian Pintilie [a mai regizat: Dupa-amiaza unui tortionar(2001), Terminus paradis(1998), Prea tarziu(1996), Lumiere et compagnie(1995), O vara de neuitat(1994)]

Buget: -
Incasari: -

Nota Gealapa: 7.60

Niki Ardelean, un colonel in rezerva care se pregatea pentru o batranete linistita, isi vede planurile data peste cap cand unul dintre cei doi copii ai sai moare iar celalalt vrea sa plece in America. Acesta ramane pe cap cu o sotie crae incet, incet o ia razna si cu o pereche de cuscri enervanti.

Atmosfera filmului este de la inceput cat se poate de sumbra pentru ca primele minute sunt dedicate unei inmormantari. Apoi, restul filmului transmite o puternica stare empatie, indignare si tristete. Sfarsitul este, cu siguranta, neasteptat si neanuntat de nimic din ce se intamplase pana acum.

Victor Rebengiuc are o interpretare excelenta, emotionanta alaturi de Coca Bloos care este si ea la inaltime. Razvan Vasilescu a acceptat cu mult curaj sa interpeteze unul cel mai enervant personaj pe care l-am vazut eu vreodata.

Desi are o nota buna, sunt si acteva parti negative in acest film. Un exemplu este scena de nuditate total inutile din mijlocul filmului. In primul rand filmul nu avea nevoie de asa ceva. In al doilea rand, Dorina Chiriacsi Serban Pavlu ne ofera cea mai penibila scena de acest gen din cate exista. In plus, dupa ce i-am vazut penisul lui Pavlu mi-am luat fite de Terente.

Filmul complet:




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!