miercuri, 14 mai 2014

Barrio Tales (2012)

Bine ati venit in Barrio, prieteni.

Gen: Horror

Distributie: Alexander Aguila, Carson Aune, Adam Beesely, Maritza Brikisak, Hunter Cope

Regizor: Jarret Tarnol [a mai regizat: April Apocalypse(2013)]

Buget: -
Incasari: -

Nota Gealapa: 2.25

Doi prieteni merg intr-un orasel din Mexic sa cumpere droguri ieftine si se intalnesc cu un localnic care le aduce la cunostiinta trei povesti inspaimantatoare din istoria oraselului.

Pentru un film horror declarat, rezultatele sunt extrem de slabe. Pe intreaga durata a filmului am tresarit o singura data. In rest, am fost mia degraba amuzat de cat de prost este realizat. Sunt momente in acre filmul nu are nici o logica. Personajele fac niste actiuni pe care nici o maimuta aflata in situatia lor, nu le-ar face.

Nu pot spune ca am auzit de rveun actor din distributie. De fapt, nu pot spune cu certitudine ca vreunul din ei este actor profesionist; atat de prost se interpreteaza. In apararea lor, scenariul este printre cele mai de rahat scenarii pe care le-am vazut.

Nu am informatii despre bugetul filmului. Imi inchipui, insa, ca producatorii au fost foarte saraci, daca au fost nevoiti sa foloseasca aceiasi figuranti in mai multe scene si sa ii omoare de doua ori. Au fost atat de saraci, incat, exact ca personajele din film care s-au dus sa caute droguri ieftine in Mexic, ei s-au dus sa caute actori ieftini acolo.

Un singur lucru este relativ corect la acest film. Devine mai interesant pe masura ce trece timpul, iar spre sfarsit, timp de vreo 90 de secunde, ai spune ca ai de a face cu un film ok. Nu ma entuziasmati insa. Progresul nu este de la rau la bine. Este de la atat de prost ca pana si cainele adoarme la el, iar spre sfarsit se transforma doar intr-un film prost. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!