joi, 8 mai 2014

Bounty Killer (2013)

Gen: Actiune

Distributie: Matthew Marsden, Kristanna Loken, Christian Pitre, Barak Hardley, Abraham Benrubi

Regizor: Henry Saine [a mai regizat: The Last Lovecraft: Relic of Cthulhu(2009)]

Nota Gealapa: 5.95
Metascore: 48/100

La 20 de ani dupa ce corporatiile au distrus planeta si au pus stapanire pe ce a mia ramas din ea, de nicaieri, se infiinteaza Consiliul celor 9, al carui scop este lichidarea tuturir celor care au contribuit decisiv la apocalipsa. Arma lor principala sunt vanatorii de capete, care in aceste vremuri, sunt singura forma de lege existenta.

Ideea filmului este buna, aproximativ originala si demna de o realizare mai reusita. Daca reusiti sa rabdati inceputul dubios si asezonat cu cadre de benzi desenate, filmul capata incet, incet sens si devine agreabil de urmarit. In apararea lor, filmul este bazat pe o serie de benzi desenate.

Foarte putini sunt actorii din distributie de crae am auzit inainte sa vad acest film, asa ca asteptarile mele nu au fost foarte mari cand vine vorba de interpretare. Din fericire am fost sutrprins placut; nu foarte mult, dar am vazut prestatii si mai rele de la nume cu pretentii. Ca o bila alba, toate femeile din acest film sunt niste nebune dar in acelasi timp toate sunt extrem de sexy in orice ipostaza se regasesc.

Acum, in timp ce scriam, mi-am dat seama ce au incercat sa faca producatorii acestui film. Au amestecat ce era mai bun, credeau ei din Death Race 2000, Kill Bill, Bunraku si putin Death Proof. Rezultatul nu e chiar rau dar cu siguranta nici cel asteptat.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!