miercuri, 26 decembrie 2018

Unfinished Business (2015)

Gen: Comedie

Distributie: Vince Vaughn, Dave Franco, Tom Wilkinson, Sienna Miller, June Diane Raphael

Regizor: Ken Scott [a mai regizat: The Extraordinary Journey of the Fakir(2018), Delivery Man(2013), Starbuck(2011), Sticky Fingers(2009)]

Buget: 35.000.000 $
Incasari: 14.431.253 $

Nota Gealapa: 5.80
Metascore: 32/100

Proprietarul muncitor al unei mici afaceri si cei doi asociati ai sai, calatoreesc in Europa pentru a incheia afacerea vietii lor, dar ce incepe ca o calatorie de afaceri de rutina deraiaza in toate modurile imaginabile si inimaginabile.

Este o comedie tipica de duzina, cu aproape nici o valoare artistica, dar cu cateva scene amuzante. Am ras de cateva ori, asa ca nu pot sa zic ca e in intregime un esec, dar am vazut si comedii mai bune. Imprumuta elemente din filme pe care le-am vazut deja, dar nu exagereaza cu acest procedeu, as aca per total pot sa spun ca am vazut un film destul de agreabil. Bineinteles ca totul se termina cu bine intr-un happy-end clasic, iar drumul pana la acesta este exact atat de previzibil cum v-ati astepta.

Distributia este una nesperat de buna pentru un asemenea film. Protagonistul este Vince Vaughn, u obisnuit al genului, dar acesta nu are o prestatie prea buna. Din fericire pentru toata lumea, langa el au fost actori ca Tom Wilkinson, care se pare ca accepta orice rol in ultima vreme, dar isi foloseste toata energia de fiecare data si isi arata clasa cu orice ocazie, Dave Franco cu o interpretare surprinzator de buna, Sienna Miller si James Marsden, cu roluri mici, dar e o placere sa ii vezi chiar si cand nu contribuie cu nimic deosebit.

Da, este un film superficial, glumele sunt mai mult sai mai putin amuzante, exista destule scene nud nu tocmai placute si povestea este previzibila, dar pentru cei mai multi dintre noi este foarte usor sa empatizam cu personajele, nu o sa va spun de ce si o sa va las sa vedeti singuri. Daca mai adaug si mesajele morale pe acre le transmite pe ici pe colo, ajung la concluzia ca nu este atat de superficial cum pare la prima vedere. Nu o sa fie unul din filmele din colectia mea, dar nu imi pare rau ca l-am vazut.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!