miercuri, 10 iunie 2015

The Devil's Violinist (2013)

Gen: Muzical

Distributie: David Garrett, Jared Harris, Joely Richardson, Christian McKay, Veronica Ferres

Regizor: Bernard Rose [a mai regizat: Frankenstein(2015), sxtape(2013), Boxing Day(2012), Two Jacks(2012), Mr. Nice(2010)]

Nota Gealapa: 6.80
Metascore: 38/100

Filmul incearca sa ne prezinte povestea de viata a compozitorului si violonistului italian Niccolo Paganini, care a cunoscut faima la inceputul secolului XIX.

Filmul este destul de bun. Subiectul intereseaza, vorbind de Paganini calitatea muzicii este si ea asigurata si tensiunea este prezenta in permanenta. Ce imi displace in schimb, sunt lucrurile puse in plus de Bernard Rose, care dupa parerea mea strica filmul si il impiedica sa fie memorabil. Cred ca era nevoie de un film mai serios, mai biografic, fara atatea improvizatii. Au fost omise capitole importante din viata artistului, care ar fi putut inlocui cu succes fantasmele scriitorului despre cum si-a vandut Paganini sufletul diavolului.

Mie numele din distributie nu imi spun nimic si nici nu pot sa spun ca am fost impresionat de calitatea interpretarii artistice. Mi s-a parut un stil de actorie exagerat, chiar si pentru un film a carui actiune se desfasoara intr-o epoca in care comportamentul considerat normal in societate era destul de pompos.Cel mai mult o da in bara chiar protagonistul, care a ratat sansa de a straluci interpretand o figura marcanta.

Eu cred ca munca unui geniu a fost transformata intr-un film de duzina. Din fericire, momentele in care muzica isi face loc, sunt ca razele de lumina care razbesc printr-un cer noros. Datorita scenariului scris prost si poate a calitatii actorilor, am avut parte de niste personaje in intregime unidimensionale. Tratati acest film ca orice alta fictiune, pentru ca orice similaritate cu viata marelui compozitor este absolut intamplatoare.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!