miercuri, 23 august 2017

The Big Year (2011)

Gen: Comedie

Distributie: Owen Wilson, Jack Black, Steve Martin, John Cleese, Zahf Paroo

Regizor: David Frankel [a mai regizat: Collateral Beauty(2016), One Chance(2013), Hope Springs(2012), Marley & Me(2008), The Devil Wears Prada(2006)]

Buget: 41.000.000 $
Incasari: 8.000.000 $

Nota Gealapa: 6.35
Metascore: 53/100

Doi entuziasti ai pasarilor incearca sa il invinga pe arogantul detinator al recordului de cele mai multe pasari vazute intr-un an.

De orice poate fi acuzat acest film, numai de lipsa de originalitate nu. Pe cat de originala e intriga, pe atat de plictisitor credeam ca va fi filmul. Am fost placut suprins sa constat ca nu a fost asa. A fost surprinzator de amuzant, chiar si putin dramatic si romantic. Simplu, dar bine scris, cu umor in cantitati rezonabile, dar pentru toate gusturile.

Cine a facut castingul a avut cojones, pentru ca a distribuit in acelasi film trei actori de comedie importanti, cu stiluri proprii, care nu sunt chiar pe gustul tuturor si acre sunt obisnuiti sa fie vioara intai de obicei. Am fost uimit sa ii vad pe toti trei (Owen Wilson, Steve Martin si Jack Black) mult domoliti cu interpretari solide,  aproape 100% normale, fara excesele lor caraghioase obisnuite.

Din cauza celor trei am ezitat destul de mult sa vad filmul, dar m-am bucurat ca a fost una din rarele ocazii cand s-au identificat cu personajele si nu i-am recunoscut pe ei. Daca stiti cate ceva despre privitul pasarilor, filmul asta o sa va dea pe spate de-a dreptul. daca nu stiti nimic, ca mine, stati linistiti, functioneaza si pentru oamenii normali si va va distra oricum. Nu veti rade in hohote; mai degraba veti chicoti de cateva ori, dar eu cred ca filmul a gasit combinatia perfecta intre durata optima si cantitatea de umor si drama. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!