vineri, 11 august 2017

Solaris (2002)

Gen: SF

Distributie: George Clooney, Natascha McElhone, Ulrich Tukur, Viola Davis, Jeremy Davies

Regizor: Steven Soderbergh [a mai regizat: Logan Lucky(2017), Behind the Candelabra(2013), Side Effects(2013), Magic Mike(2012), Haywire(2011)]

Buget: 47.000.000 $
Incasari: 22.000.000 $

Premii:
- Best Sound, Satellite Awards, 2003
- Biggest Disappointment, Washington DC Area Film Critics Association Awards, 2002

Nota Gealapa: 6.45
Metascore: 65/100

Un psihiatru cu probleme este trimis sa analizeze echipajul unei statii spatiale care orbiteaza in jurul unei planete ciudate.

Nu va asteptati la un SF clasic, cu scene palpitante. Este mai degraba un mister psihologic din acre mai degraba nu veti intelege nimic cu usurinta. Scenariul nu este rau, dar lipsa aproape cu desavarsire a scenelor care sa provoace adrenalina creste posibilitatea sa adormiti in timp ce il vizionati. eu nu am fost impresionat desi recunosc ca initial am fost captivat. pe masura ce trecea timpul insa m-am plictisit din ce in ce mai tare.

Distributia nu este rea deloc. George Clooney si Viola Davis chiar au prestatii decente, dar nici ei nu pot sa faca nimic cand materialul nu ii ajuta. Nu castigul si interpretarile artistice au fost problema acestui film, ci povestea care s-a dovedit a fi slabuta in cele din urma.

Desi dureaza destul de putin, este unul din cele mai lente filme pe acre le-am vazut. Este un fel de Alien fara violenta. Aici violenta nu este esntiala pentru intriga. de fapt in afara de vreo doua cadavre gata moarte, aceasta nici nu exista. Din ce am reusit eu sa inteleg, tema principala propusa de film este daca noi ca fiinte umane suntem definiti de modul in care noi sau altii  isi amintesc de noi, sau suntem ami mult de atat. Pentru ca eu nu sunt vreun filosof si nu am astfel de intrebari existentiale nu m-a prins deloc. Este posibil insa ca pe altii mai meditativi sa ii atinga fix unde trebuie. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!