luni, 21 august 2017

Spy Game (2001)

Gen: Thriller

Distributie: Robert Redford, Brad Pitt, Catherine McCormack, Stephen Dillane, Larry Bryggman

Regizor: Tony Scott [a mai regizat: Unstoppable(2010), The Taking of Pelham 123(2009), Deja Vu(2006), Domino(2005), Man on Fire(2004)]

Buget: 115.000.000 $
Incasari: 310.000.000 $

Nota Gealapa: 7.40
Metascore: 63/100

Nathan Muir, un agent CIA pe cale sa se pensioneze, este nevoit sa isi aminteasca de recrutarea si antrenamentul lui Tom Bishop, in timp ce incalca politicile agentiei in incercarea de a-l salva pe acesta din mainil chinezilor.

Sunt destule lucruri care mi-au placut la filmul asta, dar si unele care nu mi-au placut. Nu mi-a placut de exemplu, ca in lipsa unui subiect suficient de ofertant care sa produca un film intreg, a foist nevoie de povesti mai mici care sa il compuna, chiar daca acestea au fost interconectate foarte bine. Vineul este unul de film old school, care mie imi place. Scenele de actiune sunt credibile si efectele speciale reusite.

Nu va lasati pacaliti de numele interesante din distributie. Acest film este aproape exclusiv cu si despre Robert Redford. Prestatia lui insa, nu este una chiar deosebita, ci mai degraba ok si atat. Restul actorilor, inclusiv Brad Pitt, au avut roluri prea mici pentru a putea produce vreo interpretare notabila.

Probabil nu va fi considerat nici odata un film de referinta cu spioni, dar este destul de amuzant si rezerva cateva surprize interesante. Ar fi avut potentialul sa fie ceva mai confruntational si mi-ar fi placut sa fie asa, dar nu a fost cazul. In roice caz, mi-a placut si m-a tinut implicat pana la final, asa ca il pot recomanda. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!