sâmbătă, 29 martie 2014

The Crazies (2010)

Gen: Horror

Distributie: Radha Mitchell, Timothy Olyphant, Danielle Panabaker, Joe Anderson, Christie Lynn Smith

Regizor: Breck Eisner [a mai regizat: Beyond(2006), Sahara(2005), Thoughtcrimes(2003), Recon(1996)]

Buget: 20.000.000 $
Incasari: 43.000.000 $

Nota Gealapa: 6.80
Metascore: 56/100

Dupa ce un avion care transporta nun virus periculos se prabuseste in lacul de unde venea apa potabila a unui orasel de provincie american (normal), locuitorii incep sa o ia razna unul cate unul, principalul simptom fiind tendinta de a-i omori pe cei cunoscuti.

Desi subiectul este unul banal si actori sunt cvasi-necunoscuti, acest film reuseste, nu-mi dau seama cum, sa fie relativ agreabil. Zombie am mai vazut, crime am mai vazut, virusi care fac oamenii sa o ia razna am mai vazut. In afara de maxim trei momente surprinzatoare nu cred ca as puteanumi ceva iesit din comun la acest film.

Ce imi place este ca, in nici un moment al filmului, nimeni nu are abilitati de supererou sa stie exact ce se va intampla si ce trebuie facut. totul se face dupa instinct, exact cum s-ar intamppla si in realitate in cazul unei invazii zombie. Filmul este ajutat si de ritmul portivit cu care avanseaza poveste. lucrurile nu sunt nici pe repede inainte, nici foarte taraganate. Viteza cu care se construieste punctul culminant este exact cea optima.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!