vineri, 7 martie 2014

Adore (2013)

Gen: Drama

Distributie: Naomi Watts, Robin Wright, Xavier Samuel, James Frecheville, Ben Mendelsohn

Regizor: Anne Fontaine [a mai regizat: My Worst Nightmare(2011), Coco Before Chanel(2009), The Girl from Monaco(2008), Nouvelle Chance(2006), Entre ses mains(2005)]

Buget: 16.000.000 $
Incasari: 500.000 $

Nota Gealapa: 6.60
Metascore: 37/100


Relatia de prietenie dintre doua femei, care se cunosc din copilarie, este pusa la incercare in momentul in care fiecare se indragosteste de copilul adolescent al celeilalte.

La capitolul originalitate nu avem ce comenta. Eu unul nu am mai intalnit vreun scenariu asemanator. Inceputul nu este foarte greoi, iar actiunea bolnava incepe destul de repede.  Desi interpretarea a fost una reusita si personajele credibile, recunosc ca nu am putut sa empatizez cu drama celor doua. Tot timpul ma gandeam undeva intr-un colt al mintii (opus celui unde salasluieste perversiunea mea) ca asa ceva e gresit.

Acest film este un amestec ciudat intre dezgust si atractie, intre rusine si demnitate. Poate fi catalogat ca un film pentru femei, dar nu trecute de o anumita varsta.  Pentru ca mi-e destul de greu sa comentez un astfel de film va prezint direct trailerul:



Si acest videoclip descrie la fel de bine filmul:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!