miercuri, 5 martie 2014

La Casa Muda (2010)

Gen: Horror

Distributie: Florencia Colucci, Abel Tripaldi, Gustavo Alonso, Maria Salazar

Regizor: Gustavo Hernandez [primul lui lung metraj]

Buget: 6.000 $

Nota Gealapa: 5.50

O tanara care renoveaza case impreuna cu tatal ei, ajunge intr-o casa iesita din comun, unde se intampla lucruri ciudate.

Ce am inteles eu, este ca daca fac un credit la banca, pot sa fac si eu un film. Poate am fost cam drastic in acordarea notei, dar m-a enervat teribil faptul ca doar jumatate de film a fost buna.

In prima parte a filmului esti intr-un permanent suspans si stare de tensiune, presarate insa cu o multime de inrebari evidente, despre logica actiunii.De la jumatatea filmului, totul ia o noua turnura, care pune intr-o alta lumina tot ce s-a intamplat pana atunci si, desi raspunde intrebarilor pe care probabil o sa vi le puneti pana in acel moment, are si un efect de bumerang asupra restului filmului, crae nu va mia fi la fel de palpitant.

Nu are rost sa vorbim despre originalitate, pentru ca nu este cazul. Nu este cazul sa vorbim de distributie. Sunt doar patru actori, dintre care trei apar in total maxim 5 minute, iar de protagonista pricum nu cred ca a auzit cineva.

Va dau si un pont: aveti rabdare sa vedeti si genericul de final, pentru ca mai este o scena care inchide cu adevarat filmul, abia dupa terminarea genericului.

Ca si concluzie, este cel mai bun film cu bugetul de 6000 de dolari pe care l-am vazut.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!