miercuri, 9 aprilie 2014

Girl in Progress (2012)

Gen: Drama

Distributie: Eva Mendes, Cierra Ramirez, Patricia Arquette, Matthew Modine, Eugenio Derbez

Regizor: Patricia Riggen [a mai regizat: Lemonade Mouth(2011), Under the Same Moon(2007)]

Buget: 5.000.000 $
Incasari: 3.000.000 $

Nota Gealapa: 5.80
Metascore: 45/100

O mama singura se chinuie cu serviciul, facturile, taxele scolare ale fiicei ei, dar si cu fiica in sine, care se hotaraste sa ia o scurtatura catre maturitate.

Am ajuns sa ma uit la film despre relatia mama-fiica. Incerc sa imi amintesc unde exact mi-am pierdut testosteronul. In apararea mea, vorbim de Eva Mendes, care inca arata cum arata.

Mi-a placut oarecum acest film, dar nu in totalitate. Cele doua protagoniste ofera cateva momente interesante, dar cam atat. Restul distributiei oricum este la pamant. Nu am inteles forte bine daca se vrea a fi o comedie sau o drama, dar pentru bca nu prea am ras am presupus ca acest film este, totusi, o drama.

Aceasta tema a mai fost abordata si de alte filme. Singura diferenta este ca in acele filme am avut parte de mai multa energie, mai mult suflet si mai multa cunostiinta de cauza. Un alt punct negativ ar fi ca nu se intelege prea bine cine exact este in rolul principal si cu cine ar trebui sa empatizam; cu ciopilul rasfatat sau cu mama usuratica.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!