joi, 20 iulie 2017

Taken 2 (2012)

Gen: Actiune, Crima

Distributie: Liam Neeson, Famke Janssen, Maggie Grace, Leland Orser, Jon Gries

Regizor: Olivier Megaton [a mai regizat: Taken 3(2014), Colombiana(2011), Transporter 3(2008), The Red Siren(2002), Exit(2000)]

Buget: 45.000.000 $
Incasari: 570.000.000 $

Premii:
- Film Music, BMI Film & TV Awards, 2013

Nota Gealapa: 6.90
Metascore: 45/100

In Istanbul, fostul agent CIA Bryan Mills si sotia sa sunt luati ostatici de tatal celui pe are el l-a ucis pentru ca i-a rapit fiica.

Am amanat destul de mult sa vad acest sequel pentru ca anticipam ca nu se va ridica la nivelul primului Taken. Era imposibil. Originalitatea surprinzatoare din primul film nu prea avea cum sa fie compensata de vreo excelenta tehnica. Este in continuare un film de actiune destul de bun, cu multe scene de actiune reusite, dar oarecum previzbil. Deznodamantul poate fi anticipat de la o posta si nu iti mai ramane decat sa te bucuri de drumul pana la el. Urmeaza sa vad si al treilea film al seriei, desi sunt convins ca nivelul va scadea chiar mai mult.

Distributia este aceeasi: Liam Neeson si restul. Nu se vede vreo imbunatatire nici la personajele negative, care sunt exact pe tiparul celor din primul film. Prestatia lui neeson, singura notabila, este una decenta, dar nu stralucita nici macar pentru standardele sale. E drept ca nu e recunoscut pentru versatilitatea sa, dar parca am avut mereu impresia ca si el avea o senzatie de dejavu. In schimb, fiind in zona sa de confort, este in continuare foarte credibil in scenele de actiune.

In ciuda tuturor lucrurilor negative pe care le-am mentionat, trebuie sa recunosc ca per total mi-a placut filmul si apreciez efortul scenaristilor de a-l face credibil. Exista si o mana de scene de acitune atat de bune incat va veti gandi la ele inca o vreme dupa ce se termina filmul. Concluzia este ca am iubit Taken 1, iar Taken 2 imi place.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!