sâmbătă, 1 iulie 2017

Shelley (2016)

Gen: Drama, Horror

Distributie: Ellen Dorrit Petersen, Cosmina Stratan, Björn Andrésen, Marlon Kindberg Bach, Kenneth M. Christensen

Regizor: Ali Abbasi [aflat la primul lungmetraj]

Premii:
- Best Song (Årets originale sang), Robert Festival, 2017

Nota Gealapa: 5.40
Metascore: 62/100

Louise si Kasper vor sa devina parinti, dar Louise nu poate avea copii. Ei fac un pact cu Elena, menajera lor romanca, pentru a avea copilul lui Kasper, dar lucrurile nu ies asa cum au planuit cei trei.

Filmul asta e la fel de ciudat ca si natiile care l-au produs. Si ca sa il faca mai credibil si actual, au introdus in film ce nu lipseste dintr-o familie nordica care se respecta: o menajera romanca. Atfel ca asistam la o productie trilingva, cu replici in engleza, suedeza si romana. Intriga este destul de interesanta, dar desi avem in fata un film scurt, tensiunea este dezvoltata asa de greu, incat am avut senzatia ca am asistat la un film de peste doua ore. Am rezistat cu stoicism, pana la un deznodamant dezamagitor si ambiguu, tipic filmelor romanesti din anii '90.

Distributia a fost interesanta din punctul meu de vedere doar prin prezenta Cosminei Stratan, pentru ca nu stiam nimic de acest film, iar o actrita romanca a fost o adevarata surpriza. Poate sunt eu prea patriot cand spun ca prestatia ei a fost si cea mai ok interpretare din tot filmul, dar mie chiar asa mi s-a parut. In plus, desi nu era neaparat treaba ei, tot ea a oferit si singuruele momente cat de cat demne de un film horror.

Filmul este fascinant si deranjant, dar nici personalul de Calarasi nu este asa lent. Am avut de vreo doua ori intentia sa il vad la viteza dubla. Imi inchipui ca la un cinematograf pentru melci ar fi foarte apreciat. Regizorul a incercat prea mult sa sporeasca suspansul si a depasit limita rabdarii spectatorilor. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!