joi, 20 noiembrie 2014

Interstellar (2014)

Gen: SF

Distributie: Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain, John  Lithgow, Matt Damon

Regizor: Christopher Nolan [a mai regizat: The Dark Knight Rises(2012), Inception(2010), The Dark Knight(2008), The Prestige(2006), Batman Begins(2005)]

Buget: 165.000.000 $
Incasari: 52.000.000 $ (in primul weekend dupa lansare)

Nota Gealapa: 9.05
Metascore: 74/100

O echipa de exploratori calatoreste printr-o gaura neagra, in incercarea de a gasi o planeta care sa devina o noua casa pentru rasa umana.

Poate sunt inca sub influenta filmului de acord o nota asa mare, dar orice mi-ati spune, am asistat la o capodopera cinematografica. Recomandarea mea este ca acest film sa fie vizualizat la IMAX pentru a va bucura de experienta completa. Imaginea este excelenta, iar muzica contribuie din plin la suspansul din momentele cheie. Se vede mana unui regizor obisnuit cu filme ca The Prestige sau Inception. Acest film este unul care necesita o inteligenta peste medie, dar nu prea mult. Este un fel de "hard movie for dummies". Singurul meu regret si singura nemultumire este ca am reusit sa imi dau seama de la jumatatea filmului de o parte a finalului.

Distirbutia este reusita. Am vazut un Matthew McConaughey in forma maxima si in general niste actori cu prestatii artistice puternice, emotionante si credibile. A fost putin ciudat sa il vad pe Matt Damon in rol negativ, dar a fost dubios de credibil. Prezenta lui a fost tinuta secret pana la premiera si nu apare in nici un trailer.

Desigur am mai vazut filme cu planeta muribunda si chiar si cu aceeasi solutie de salvare a acesteia, dar acesta a ridicat stacheta la un nivel greu de atins de acum incolo. Tehnica lui Chritopher Nolan este o arta in sine si si-a facut o obisnuinta de a transforma intr-un clasic orice film pe care pune mana. In ciuda ambalajului SF, pana la urma, filmul este despre ceea ce ne defineste pe noi ca oameni si despre instinctul de supravietuire. Pentru un realism sporit, un astronaut a asistat la filmari. Scenariul a fost insipirat de lucrarile fizicianului Kip Thorne, caruia i s-a si propus un rol la un moment dat. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!