vineri, 7 noiembrie 2014

Grave Encounters 2 (2012)

Gen: Horror

Distributie: Richard Harmon, Shawn C. Phillips, Jennica Fulton, Dylan Playfair, Stephanie Bennet

Regizor: John Poliquin [a mai regizat: Chilling Visions: 5 States of Fear(2014)]

Nota Gealapa: 5.85

Un tanar care studiaza cinematografia, obsedat de filmul Grave Encounters, pleaca impreuna cu prietenii lui sa viziteze ospiciul prezentat in primul film.

Tocmai am asistat la distrugerea unuii mit. Daca primul Grave Encounters l-am laudat destul de mult, acesta a reprezentat o dezamagire totala. In primul rand, aceasta abordare de a face un sequel, cu o persoana obsedata de rimul film, nu este o idee deloc originala. Prima franciza care imi vine in minte si care a folsit aceeasi tactica este The Human Centipede. In al doilea rand, alegand exact aceeasi locatie de filmare ca si  in primul film, la pachet cu aceleasi personaje negative, face ca orice urma de suspans sa dispara si teama, omniprezenta in filmul original, sa lipseasca aproape cu desavarsire. Intorsaturile pe care le ia scenariul spre sfarsit sunt inutile, deloc credibile si pun si ele umarul la acest esec.

Un alt factor cauzator al declinului este si distributia, formata din actori mai anonimi chiar decat cei din filmul original si din cativa vloggeri de care nu am auzt in viata mea. Cu un scenariu slab si un mare"0" in dreptul talentului nu avea cum sa iasa nimic bun. Singurul care reuseste sa scoata capul din noroi este Dylan Playfair care se descurca onorabil.

Dureaza cca. 35 de minute pana se intampla ceva interesant in acest film, dar ulterior lucrurile capata un oarecare ritm. Am avut uneori senzatia ca producatorii s-au autoparodiat, de exemplu facand mereu referinte si criticand efectele slabe din primul film, dar acest lucru nu face altceva decat sa te scoata din atmosfera. Lovitura de gratie, mi se pare destramarea mitului creat de primul film. Mare parte din fanii productiei au lansat o teorie a conspiratiei despre veridicitatea filmului, teorie care a popularizat foarte mult aceasta franciza, dar spulberata acum odata pentru totdeauna.

Daca vreti sa vizitati chiar voi acest ospiciu, coordonatele locatiei va sunt prezentate de mai multe ori pe parcursul filmului.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!