miercuri, 20 august 2014

Beginners (2010)

Gen: Drama

Distributie: Ewan McGregor, Cristopher Plummer, Melanie Laurent, Goran Visnjic, Kai Lennox

Regizor: Mike Mills [a mai regizat: Does Your Soul Have a Cold?(2007), Thumbsucker(2005)]

Buget: 3.200.000 $
Incasari: 22.000.000 $

Nota Gealapa: 7.20
Metascore: 81/100

Lumea unui tanar este data peste cap pentru totdeauna dupa ce afla doua lucruri despre tatal sau: ca este gay si ca are cancer in faza terminala.

Demult nu am mai vazut un film atat de sensibil.Pana si un homofob ca mine a reusit sa gaseasca acest film foarte agreabil, desi este tratata si problema acceptarii homosexualitatii. Acest film trateaza complexitatea relatiilor, atat cele familiale cat si a relatiilor de dragoste si dificultatea de a avea incredere in cineva.

Distirbutia nu are nume foarte mari dar nu imi pot inchipui alti actori in aceste roluri decat cei pe care tocmai i-am vazut, ceea ce inseamna ca au fost convingatori si au facut o treaba foarte buna. Cel mai mult mi se pare ca a stralucit Melanie Laurent, care are o interpretare excelenta si am descoperit-o abia acum la adevaratul potential.

Este un film original, dar nu cred ca este chiar pentru toata lumea. Dar cei carora o sa le placa, o sa le placa extrem de mult. Cristopher Plummer a castigat un Oscar in urma reprezentatiei din acest film, devenind cel mai varstnic castigator de Oascar, la 82 de ani. Un alt lucru interesant este ca filmul e partial autobiografic, inspirandu-se din experienta regizorului al carui tata s-a dovedit a fi gay. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!