miercuri, 22 mai 2019

Jalouse (2017)

Gen: Comedie, Drama

Distributie: Karin Viard, Dara Tombroff, Anne Dorval, Thibault de Montalembert, Bruno Todeschini

Regizor: David Foenkinos [a mai regizat: Delicacy(2011)]

Premii:
- Best Actress (Meilleure actrice) (Karin Viard), Globes de Cristal Awards, Franta 2018

Nota Gealapa: 6.45

O profesoara divortata devine dintr-o data geloasa pe toata lumea, inclusiv pe fiica, prietenii si vecinii ei.

Ca pauza de la Hollywood, am ales un film frantuzesc si am nimerit o poveste despre criza de menopauza a unei femei. Amuzant pe alocuri, trist in alte momente, acest film este usor bipolar, intocmai ca personajul principal. Scenariul este decent si ofera dialoguri bunicele. Din punct de vedere tehnic este un film simplu si nici cinematografia nu m-a dat pe spate.Este doar un film decent, corect, fara pretentii prea mari, dar cu oarecare doza de suspans si tensiune.

Nu imi dau seama cat de importante sunt numele din distributie, dar acest capitol a fost poate cel mai agreabil aspect al filmului. Am vazut interpretari solide, naturale si credibile. Cel mai mult s-a remarcat protagonista Karin Viard, dar si cei din rolurile secundare au aratat destule calitati si sunt convins ca daca ar fi avut ocazia, ar fi oferit prestatii de acelasi nivel cu al ei. Din pacate, asa decent cum a fost, scenariul nua  fost vreo capodopera care sa le permita actorilor sa straluceasca cu adevarat.

Mie unul mi-a fost destul de greu sa intele actiunile personajului principal. Poate mi-ar fi fost mai usor daca eram o femei de varsta a doua, sau daca eram in timpul proriei andropauze. Sunt convins ca sunt oameni care s-au regasit in acest film si l-au putut aprecia mai mult decat mine. Personal, in cateva momente mi s-a parut destul de plictisitor si mi-a transmis prea putine emotii ca sa il pot recomanda.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!