miercuri, 8 mai 2019

A Dog's Way Home (2019)

Gen: Familie, Aventura

Distributie: Ashley Judd, Jonah Hauer-King, Edward James Olmos, Alexandra Shipp, Chris Bauer

Regizor: Charles Martin Smith [a mai regizat: Dolphin Tale 2(2014), Dolphin Tale(2011), Stone of Destiny(2008), Icon(2005), The Snow Walker(2003)]

Buget: 18.000.000 $
Incasari: 74.834.817 $ (pana acum)

Nota Gealapa: 7.40
Metascore: 50/100

Un caine calatoreste sute de kilometri prin salbaticia din Colorado, in cautarea stapanului sau.

Marele ghinion al acestui film este dupa parerea mea faptul ca a aparut imediat dupa A Dog's Purpose(2018), care eu cred in ciuda criticilor experimentati, ca este filmul mai bun. Si acesta insa, este un film de familie foarte bun, pozitiv cu destul suspans si umor. genul acesta de film in care actiunea se desfasoara din punctul de vedere al animalelor s-au bucurat tot timpul de priza la public. Desi dintre cele doua filme, cel pe care l-am amintit mai devreme abordeaza o tema precum reincarnarea, mi se pare totusi ca acesta este cel ami rupt de realitate si mi-a fost mai greu sa ma pierd in poveste si sa nu mai analizez lucrurile care nu au logica.

Distributia este si ea mai slaba decat cea a competitiei. Poate intr-un asemenea film nu este atat de important ca in distributie sa fie actori uriasi, dar niste nume de prim rang dau un plus de credibilitate filmului si ofera incredere publicului ca urmeaza sa vada un produs de calitate. Mi se pare ca nu a existat o legatura foarte buna intre Bryce Dallas Howard si personaj si tot timpul am auzit omul din spatele replicilor. Situatia a stat ceva mai bine in rolurile secundare, dar acolo unde era important s-a pierdut o oportunitate.

Este totusi un film cu animale foarte bun, dar care ar fi putut fi chiar mai reusit. Din pacate greselile si ghinionuls a apara in acelasi timp cu un film asemanator mai bun il vor face sa fie uitat destul de repede. Conteaza foarte mult la un asemenea film si impreuna cu cine il vezi, pentru ca daca il urmaresti singur este mai dificil sa te pierzi in poveste si vei fi mult mai analitic, iar asta nu ajuta filmul deloc. Cred ca pentru o seara de film in familie este o alegere foarte buna, asa ca il recomand cu incredere.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!