joi, 3 ianuarie 2019

Voyage of Time: Life's Journey (2016)

Gen: Documentar, Drama

Distributie: Cate Blanchett, Jamal Cavil, Maisha Diatta, Yagazie Emezi, Daryl James Harris II

Regizor: Terrence Malick [a mai regizat: Song to Song(2017), Knight of Cups(2015), To the Wonder(2012), The Tree of Life(2011), The New World(2005)]

Premii:
- Future Film Festival Digital Award - Special Mention, Venice Film Festival, 2016
- Green Drop Award, Venice Film Festival, 2016

Nota Gealapa: 6.75
Metascore: 68/100

Filmul exploreaza trecutul planetei noastre si cauta locul umanitatii in viitor.

Este un film foarte arogant, acre vrea sa para revelator, dar de fapt nu ne spune mare lucru si nu ne ofera vreo informatie pe care nu o stiam. Parerea mea este ca acest film a avut ca scop principal sa arate bine in IMAX, pentru ca intr-adevar cinematografia este superba. Daca iti place sa te uiti la poze in general, iti va placea si acest film si spun asta pentru ca nu prea exista cuvinte si cele care sunt incearca sa dea o tenta artistica filmului, o alegere neinspirata dupa parerea mea. M-am plictisit teribil in cateva momente.

Vocea narativa din acest film este a lui Cate Blanchett, o actrita repsectabil, dar care pana la finalul filmului mi-a devenit foarte antipatica cu cuvintele ei cu replicile ei care se vor pline de talc si nu pentru ca le-ar fi spus ea prost, dar intreg filmul m-a iritat cand si aceasta stare s-a reflectat asupra omului pe care il auzeam.Am vazut doua documentare astazi si pot sa va spun ca atunci cand vine vorba de voce de narator, Victor Rebengiuc o poate invata pe Cate Blanchett cate ceva.

Pot sa spun ca in urma acestui documentar am ramas cu cateva imagini frumoase, dar nu am invatat nimic. Mi se pare un experiment de documentar filozofic esuat. Tot filmul nu am auzit decat replici de genul "copilul meu...ce este moartea"" sau "copilul meu... ce este perfectiunea", cu muzica bisericeasca in fundal. Cinematografia de una singura nu a putut salva acest film. Eu v-as sfatui sa il ocoliti.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!