joi, 17 ianuarie 2019

The Lego Ninjago Movie (2017)

Gen: Animatie, Actiune, Aventura

Distributie: Jackie Chan, Dave Franco, Fred Armisen, Kumail Nanjiani, Michael Peña

Regizor: Charlie Bean [aflat la primul lungmetraj]

Buget: 70.000.000 $
Incasari: 123.081.555 $

Nota Gealapa: 6.85
Metascore: 55/100

Marginalizat de toti pentru ca este fiul unui razboinic malefic, un adolescent incearca sa il invinga pe acesta cu ajutorul prietenilor lui ninja.

Cel mai mare dusman al acestui film este chiar fratele lui, The Lego Batman Movie, aparut in acelasi an, care este cu o clasa peste el. Acesta este mult mai orientat catre copii, iar glumele pe care le-am auzit mi-au sunat cabancurile alea vechi pe acre le tot auzi. Din punct de vedere vizual arata bine, dar povestea nu este la fel de palpitanta ca in celelalte Lego Movies, iar scenariul nu este la fel de ofertant. Ca adult, am gasit prea putin glume pentru mine.

Distributia este foarte interesanta si in acest film al francizei. Unul din cei care dubleaza vocile este Jackie Chan care nu cred ca si-a indeplinit misiunea de a se confunda cu personajul sau. In apararea lui, trebuie mentionat ca a fost sabotat de regizor, care ni l-a aratat la inceput si odata ce l-am vazut l-am auzit pe el tot filmul. In rest, pe Dave Franco sau Michael Peña nu i-am putut identifica, ceea ce inseamna ca si-au facut treaba bine.

Sunt convins ca pentru copii acest film va parea foarte amuzant si poate nici nu vor observa momentele moarte de pe la mijlocul acestuia. Daca asta este ceea ce si-au propus producatorii, atunci inseamna ca au reusit. Este un film bun din punct de vedere vizual, cu umor pueril si cu actiune care nu necesita acordul parintilor. Personal insa, nu pot sa il recomand vreunui adult, pentru ca este destul de pictisitor si ma tem ca acesta sa nu fie inceputul unui declin prematur al acestei francize.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!