marți, 8 ianuarie 2019

The Wilde Wedding (2017)

Gen: Comedie, Romantic

Distributie: Glenn Close, John Malkovich, Patrick Stewart, Minnie Driver, Grace Van Patten

Regizor: Damian Harris [a mai regizat: Gardens of the Night(2008), Mercy(2000), Bad Company(1995), Deceived(1991), The Rachel Papers(1989)]

Nota Gealapa: 5.95
Metascore: 31/100

Casatoria unei foste vedete de cinema cu cel de-al patrulea ei sot, creeaza haos atunci cand rudele ei si ale fostului sot vin sa ia parte la festivitati.

Au fost minute bune in acre aproape am adormit la acest film. Intriga este atat de banala si uzata, incat ar fi fost nevoie de un scenariu iesit din comun si de niste glume foarte reusite, pentru ca acest film sa fie unul reusit. Din pacate nu am avut parte de asa ceva. Scenele presupus amuzante mi-au adus maxim un mic zambet in coltul gurii, nu a existat pic de suspans, iar marea rasturnare de situatie a fost un esec. Absolut toate aspectele acestui film sunt absolut mediocre.

De obicei sunt fanul distributiilor care sunt formate din actori de toate varstele. Este o placere sa ii vad etalandu-si experienta, colaborand si surclasandu-si uneori mai tinerii colegi, dar de data asta m-am simtit ca intr-un azil de batrani vazandu-i. Parca au fost obositi de la inceput pana la final si au transmis starea lor si colegilor lor mai tineri si chiar si mie. Prestatiile lor au fost decente, dar nu a existat nici un moment de stralucire.

Este un film care promite mai mult decat ofera. Nu este nimic de care publicul sa se agate. Sunt doar o serie de mini-povesti si mini-conflicte care pozitioneaza spectatorul doar ca un observator distant. Acest film nu mi-a oferit nici macar o scena favorita si nu am cum sa il recomand vreodata cuiva, decat ca metoda de tortura.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!