vineri, 11 ianuarie 2019

The Orange Man (2015)

Gen: Comedie, Horror

Distributie: Ben Rollins, Dave Juehring, Thomas Ely Sage, Jim Plovanich, Glenn Harston

Regizor: Stephen Folker [a mai regizat: Reverie Lane(2016), Field Freak(2016), To Survive(2014), Castle Siege(2011)]

Buget: 20.000 $

Premii:
- Silver Eddy Award - Best Professional Feature, Cedar Rapids Independent Film Festival, 2016
- Distinctive Achievement Award - Actor - Iowa Film (Ben Rollins), Wild Rose International Film Festival, 2016

Nota Gealapa: 2.05

In 1987, un vanzator ambulant de portocale scrantit isi omoara prima victima. 27 de ani mai tarziu, un dezvoltator imobiliar cumpara o plantatie de portocale, apoi impreuna cu trei prieteni merg acolo pentru a sarbatori afacerea, unde criminalul in serie incearca sa ii elimine unul cate unul.

Tocmai am asistat la un dezastru. Un film facut cu economiile rudelor protagonistilor. este o comedie ratata total, iar despre horror nici nu poate fi vorba. Am mai vazut acest gen de filme si chiar proaste, dar mai nimereau cate o gluma, mai aveau o referinta, mai dezbracau o femeie, mai miscau ceva. Aceasta tentativa de film nu are nimic. Sunt 90 deminute de chin. Filmul asta m-a obosit mai rau decat ziua de lucru care l-a procedat. Ceva mai dubios nu am ami vazut de foarte multa vreme.

Distributia....daca o putem numi asa, nu este formata din actori de mana a doua. nici macar de mana a treia. Nici macar nu stiu daca se pot numi actori. Doar pe Glenn Harston parca sa zic ca l-am mai vazut la un moment dat, dar nu a fost nici o diferenta intre el si ceilalti. Comparand prestatiile celor de aici cu interpretarile oricarui actor din orice film mediocru, este ca diferenta dintre FIFA 99 si FIFA 19. Astfel de filme ii fac pe toti sa creada ca si ei pot fi actori.

Si faptul ca scriu aceste randuri despre Orange Man este in sine o forma de tortura pentru mine. Eu am incercat, dar nu imi gasesc cuvintele potrivite ca sa va explic cam cat de prost este acest film. Pana una alta, vreau sa va spun ca acum cativa ani, la fostul loc de munca, eu si alti cativa colegi am facut cateva filmulete pentru petrecerea de craciun si majoritatea sunt mai bune decat acesta. Contra unei sume modice vi le pot arata.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!