miercuri, 21 iunie 2017

Semi-Pro (2008)

Gen: Comedie, Sport

Distributie: Will Ferrell, Woody Harrelson, André Benjamin, Maura Tierney, Andrew Daly

Regizor: Kent Alterman [aflat la prima experienta ca regizor]

Buget: 55.000.000 $
Incasari: 36.000.000 $

Premii:
- Best Sports Movie, ESPY Awards, 2008

Nota Gealapa: 6.05
Metascore: 47/100

Jackie Moon, proprietarul, antrenorul si jucatorul echipei de basket Flint Michigan Tropics, incearca alaturi de colegii lui sa isi indeplineasca visul de a ajunge in NBA.

Dupa ce am vazut posterul si am citit distributia imi formasem deja o idee despre ce urmeaza sa vad si nu m-am inselat deloc. Avem parte de umorul tipic al lui Will Ferrell pe care nu stii cand il iubesti cand il urasti si de un scenariu care nu da doi bani pe logica si care da destul de multe rateuri la glume. Am ras destul la acest film, dar am ridicat si spranceana de suficiente ori. Acesta a fost primul si pana acum ultimul proiect al regizorului Kent Alterman... just saying.

Distributia nu este rea. Will Ferrell joaca tipul de personaj care l-a consacrat, numai ca acum nu prea i-a iesit. Destul de multe nume importante si printre colegii lui de platou, dintre care unul este cel putin surprinzator: Woody Harrelson. Acesta nu este obisnuit cu astfel de ipostaze iar acest lucru se simte. nici chimia dintre cei doi nu prea a existat. Probabil ca niste actori mai experimentati in filme de comedie, ar fi reusit sa faca acest film mult mai bun.

Filmul nu iroseste prea mult timp cu intriga. Ne sunt prezentate rapid personajele si rolul lor acolo si apoi se deschide robinetul de glume, dintre care unele prind altele nu. Per total, cred ca s-a irosit buna parte din potentialul acestei povesti, dar chiar si asa nu e un film rau de vazut intr-un moment de plictiseala. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!