vineri, 16 iunie 2017

Joe Dirt (2001)

Gen: Comedie

Distributie: David Spade, Brittany Daniel, Dennis Miller, Adam Beach, Christopher Walken

Regizor: Dennie Gordon [a mai regizat: My Lucky Star(2013), Hell on Earth(2007), Mermaid(2006), New York Minute(2004), Beat Cops(2003)]

Buget: 17.700.000 $
Incasari: 29.000.000 $

Premii:
- Worst On-Screen Hairstyle (David Spade), The Stinker Bad Movies Awards, 2001

Nota Gealapa: 6.25
Metascore: 20/100

Dupa ce este abandonat de parinti la Marele Canion, Joe Dirt povesteste cum a incercat sa ii gaseasca.

Unul din cele ami ciudate filme pe care le-am vazut in ultima vreme. Este genul acela de comedie stupida, care imi displace maxim. Oricat de inrait as fi, trebuie sa recunosc ca am gasit aici pe langa un umor absurd iritant si destule scene amuzante, care au facut filmul chiar tolerabil. Nu pot sa spun ca am fost dezamagit in vreun fel, pentru ca nu am avut nici un fel de asteptari.

Filmul ar fi fost mult mai rau, daca in rolul principal nu era David Spade, unul din actorii mei de comedie preferati. Il prefer oricand pe David Spade cel superior si ironic, dar si aici, desi nu a avut cea mai buna interpretare a carierei, s-a vazut ca este cu o clasa peste majoritatea membrilor distirbutiei. Si aparitia sumara a lui Christopher Walken a facut filmul mai usor digerabil.

Pana la urma, calatoria propusa de film este una interesanta si s-ar putea ca acest film sa devina placerea vinovata a unor oameni. Nu este si cazul meu, dar m-a facut suficient de curios sa vad si sequelul. Daca vreti sa va mai omorati din neuroni, poftiti de vedeti acest film.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!