miercuri, 17 iunie 2020

Golden Job (2018)

Titlu original: Huang jin xiong di

Gen: Actiune, Aventura

Distributie: Ekin Cheng, Jordan Chan, Michael Tse, Kar Lok Chin, Jerry Lamb


Regizor: Kar Lok Chin [a mai regizat: No Problem 2(2002), Jui gaai paakdong: Juigaay paak dong(1997)]

Incasari: 47.279.677 $

Nota Gealapa: 4.95

Un grup de mercenari incearca sa scoata la capat un jaf epic.

Eu am mai vazut filme din partea aceea de lume, unele foarte bune, altele mai slabe, dar nici unul in acest hal. In afara de cateva scene de actiune decente, nu exista mai nimic pozitiv in acest film. Filmula reusit cat de cat la box-office, dar nu cred ca lumea a iesit din sali incantata. Povestea este rudimentara, majoritatea efectelor sunt stangace si nici lucruri simple precum niste lin gouri de aur nu arata credibil. Au les niste tari random in care sa se desfasoare actiunea, ca si cum cineva a pus degetul pe o harta, avand ochii inchisi. Are toate cliseele: fata rapita, tradare, cei putini care doboara o armata, dar toate absolut supradramatizate in cel ami pur stil asiatic.

Numele din distributie poate sunt relevante pe plan local, dar eu nu am recunoscut pe nimeni si daca ii voi mai vedea probabil ca tot nu voi recunoaste pe cineva, pentru ca imediat ce termin aceasta postare o sa incerc sa imi reprim amintirea acestui film. Nici macar o singura interpretare naturala nu am vazut. Toti au avut prstatii in dtilul exagerat de dramatic propus de film si nu am reusit sa empatizez cu vreun protagonist. De altfel, nici ei intre ei nu pare ca au avut vreo chimie si daca au avut-o aceasta nu a fost vizibila in film.

Acest film s-a dorit a fi un fel de Ocean's Eleven, varianta chinezeasca si exact ca o varianta chinezeasca si arata. Nu in sensul bun ci in sensul in care Nike devine Nyke. Costumele, decorurile, exploziile, toate au aratat foarte ieftin. Cred deci, ca bugetul a fost mic, dar au vrut in continuare un proiect megalomanic, in loc sa faca ceva mai putin extravagant, dar mai cursiv si credibil.Nu inteleg pentru ce si pentru cine se fac astfel de filme. In concluzie, daca cineva va propune sa vedeti Golden Job, dati-i doua capace si aruncati-l in strada cu tot cu film.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!