sâmbătă, 25 iulie 2015

The Bling Ring (2013)

Gen: Drama

Distributie: Katie Chang, Israel Broussard, Emma Watson, Claire Julien, Taissa Farmiga

Regizor: Sofia Coppola [a mai regizat: Somewhere(2010), Marie Antoinette(2006), Lost in Translation(2003), The Virgin Sicides(1999)]

Buget: 15.000.000 $
Incasari: 7.000.000 $

Premii: 
- Assistant Location Manager of the Year - Features, California on Location Awards, 2013
- Palm Dog - Jury Prize, Cannes Film Festival, 2013
- Worst Female Images in a Movie, Women Film Critics Circle Awards, 2013
- Dorothy Arzner Directors Award (Sofia Coppola), Women in Film Lucy Awards, 2013

Nota Gealapa: 5.80
Metascore: 66/100

Un grup de adolescenti obsedati de faima folosesc internetul sa urmareasca evenimentele la care participa vedetele, pentru a le jefui casele. 

 Am foast foarte dezamagit de acest film. M-a deranjat lipsa realismului gandindu-ma ca in realitate o astfel de poveste s-ar fi terminat in cinci minute. Asta pana am aflat ca este inspirat dintr-un caz real. Acest aspect a schimbat motivul dezamagirii mele pe modul superficial in care a fost pusa in scena o asemenea poveste si potentialul irosit. Tratat mai serios acest film putea fi mult mai bun. Prea multa muzica, prea putine explicatii si senzatia este de un proiect hipiot in care orice final e fericit.

Distributia abunda de nume relevante, atat in rolurile importante, dar mai ales in cateva aparitii surpriza. Scenariul a fost facut in asemenea mod in care nu existau mari sanse sa avem parte de vreo performanta din punct e vedere al interpretarii. Dintre toti as spune ca a iesit in evidenta Emma Watson, care a reusit o prestatie decenta. Personajul  pus-o in postura de a avea una din cele mai iritante interpretari pe care le-am vazut vreodata si rolul de copila razgaiata i-a venit suspect de natural.

Exista si parti bne ale filmului. Sofia Coppola intelege generatia tanara, dependenta de retelele sociale. Spun asta pentru ca am avut la un moment dat senzatia ca cunosc si eu persoane asemanatoare personajelor din film.  Am pierdut numarul selfieurilor care s-au facut in acest film. Ca o ironie a sortii, portofelul emmei Watson a fost furat in timpul filmarilor. Trailer:

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!