sâmbătă, 21 martie 2015

Ain't Them Bodies Saints (2013)

Gen: Drama

Distributie: Rooney Mara, Casey Affleck, Ben Foster, Keith Carradine, Nate Parker

Regizor: David Lowery [a mai regizat: St. Nick(2009), Deadroom(2005)]

Incasari: 1.000.000 $

Premii:
- Directors to Watch (Favid Lowery), Palm Springs Inernational Film Festival, 2013
- Indian Paintbrush Producer's Award, Sundance Film Festival, 2013

Nota Gealapa: 6.30
Metascore: 74/100

Povestea unui proscris care evadeaza din inchisoare pentru a se reuni cu sotia sa si cu fiica pe care nu a cunoscut-o niciodata.

Cred ca sunt putin prea prost pentru filmul asta; in primul rand pentru ca nu am reusit sa fac legatura intre titlu si ce se intampla in film si in al doilea rand pentru ca nu inteleg de ce a obtinut note asa mari din partea criticilor. Probabil ca mi-a scapat mie ceva, pentru ca eu l-am gasit a fi chiar plictisitor pe alocuri. Aceasta intriga a fost folosita intr-un mod mai inspirat in alte filme. In plus, lipsesc niste detalii care sa explice anumite lucruri, pentru ca ne trezim cu personaje despre care nu stim nimic si care influenteaza deznodamantul. 

Distributia nu e rea, dar am observat cateva lucruri care nu imi plac. In primul rand, Casey Affleck nu este Ben Affleck, din pacate. In al doilea rand, observ o tendinta a acestuia de a accepta acest gen de roluri in care se simte comod. Nu a avut o interpretare rea, dar pare ca este singurul gen de peronaj pe care il stapaneste. Inca astept sa il vad inntr-un rol care sa il solicite la maximum, in care sa ne demonstreze ca este actor. Nici Rooney Mara nu a prins cea mai buna perioada a ei la filmarile acestui film.

As spune ca acest film se vrea mai dramatic decat este de fapt. Ce salveaza acest film este regia. David Lowery a ales un ritm foarte bun in care sa avanseze actiunea, iar peisajele Texasului reusesc sa te aduca din cand in cand in atmosfera filmului, lucru pe care scenariul nu il reuseste. Am senzatia ca acest film ar fi putut fi mai bun de atat, dar poate am eu asteptari prea mari de la lucruri in general.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!