duminică, 31 decembrie 2017

Triangle (2009)

Gen: Mister, Thriller

Distributie: Melissa George, Joshua McIvor, Jack Taylor, Michael Dorman, Henry Nixon

Regizor: Christopher Smith [a mai regizat: Detour(2016), Get Santa(2014), Black Death(2010), Severance(2006), Creep(2004)]

Buget: 12.000.000 $

Premii:
- Best Direct-to-Video Film, Gérardmer Film Festival, 2011

Nota Gealapa: 7.15

Un grup de prieteni au un accident de yachting si se refugiaza pe un vas aflat in deriva in larg, dar realizeaza repede ca ar fi fost mai in siguranta pe yachtul lor rasturnat.

Nu am mai vazut demult un film despre Triunghiul Bermudelor, asa ca acesta a fost binevenit. Ce-i drept, nu se mentioneaza ca acolo s-ar desfasura actiunea, dar titlul si ce se intampla in film transmit aceeasi senzatie. Este un film facut direct pentru dvd, asa ca steptarile mele au fost destul de joase, dar am fost placut surprins. Dupa o prima jumatate plina de clisee aparente si replici de umplutura, a doua jumatate a filmului a luat o turnura interesanta si m-a facut sa fiu atent in permanenta si sa pun pauza si cand am fost la o tigara de teama sa nu pierd un detaliu important. Sunt destule greseli in film, dar apreciez abordarea pe care a avut-o si lipsa totala de previzibilitate.

Distributia nu este cine stie ce si nici calitatea interpretarilor nu este una deosebita. Scenariul nici nu a ajutat in acest sens, oferind doar dialoguri banale. Chiar daca in prima parte a filmului acest lucru este destul de deranjant, in cele din urma ajunge sa nu mai conteze, pentru ca povestea este prea interesanta. Melissa George as spune ca a facut o treaba totusi de apreciat. S-a straduit si a dus la capat cu brio un rol destul de solicitant.

Nu este un horror clasic si nu este nici macar un thriller. Este un film destul de neconventional si mi-a adus putin aminte de Memento. De putine ori mi se intampla sa imi para rau ca se termina un film. Triangle este unul din aceste filme care mi-ar fi placut sa mai dureze putin ca sa vad ce se mai intampla. Cred ca merita vazut.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!