miercuri, 13 decembrie 2017

The Scribbler (2014)

Gen: Thriller

Distributie: Katie Cassidy, Garret Dillahunt, Michelle Trachtenberg, Michael Imperioli, Gina Gershon

Regizor: John Suits [a mai regizat: Pandemic(2016), 2ND Take(2011), Family of Four(2009), Breathing Room(2008)]

Nota Gealapa: 5.55
Metascore: 32/100

O tanara isi infrunta distructivele personalitati multiple, folosind o procedura experimentala numita "Arsura Siameza".

In afara de o idee foarte interesanta, acest film nu mai are nimic. Scenariul este mediocru, cinematografia lasa si ea de dorit, iar muzica este din alt film. Ma asteptam ca marele final sa imi dezvaluie toate metaforele la care credeam ca am asistat pana atunci, ca sa descopar ca nu exista nici o metafora, iar asta a fost o dezamagire uriasa. Singurul motiv pentru care nu m-am plictisit, a fost ca in cea mai mare parte a timpului nu am inteles ce vad. Bineinteles ca se vor gasi fiinte superioare care sa gaseasca intelesuri ascunse in acest film, dar eu va zic ca nu e nimic acolo.

Distirbutia este mediocra si ea. Pe Katie Cassidy ce am ami vazut-o pe ici pe colo, dar nu in vreun rol major si nu este cazul nici aizi, desi a avut un peronaj destul de ofertant, iar parti din prestatia ei au fost excelente. In rolurile secundare situatia este de-a dreptul catastrofala. Cred ca exista morgi pe lumea asta unde gasesti mai putina rigiditate decat in interpretarile actorilor din acest film.

Filmul abordeaza o tema mai veche si anume descoperirea intregului potential uman, iar abordarea desi pare pretentioasa la suprafata, este una clasica: cu levitatie, telekinezie si altele. Daca ar fi om, filmul asta ar avea un BMW de 100.000 de euro, ar locui intr-o garsoniera de 20.000 si ar fi agresiv cand ar fi intrebat de lucrul asta. Stati departe de el. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!