vineri, 1 iulie 2016

Cats & Dogs: The Revenge of Kitty Galore (2010)

Gen: Comedie

Distributie: Bette Midler, Chris O'Donnell, Jack McBrayer, James Marsden, Nick Nolte

Regizor: Brad Peyton [a mai regizat: Incarnate(2016), San Andreas(2015), Journey 2: The Mysterious Island(2012)]

Buget: 85.000.000 $
Incasari: 161.000.000 $

Nota Gealapa: 5.80
Metascore: 30/100

Razboiul continuu dintre caini si pisici este pus pe pauza si acestia isi unesc fortele pentru a opri planul unei pisici psihopate de a cuceri lumea.

Dupa o saptamana obositoare aveam nevoie de un film usurel si absurd, iar Cats & Dogs a fost fix ce trebuia. Nici nu am simtit cand a trecut timpul. Bineinteles ca analizand obiectiv acest film nu pare a avea nimic bun. Nici macar efectele scumpe nu au fost cine stie ce. Cu toate astea, ramane un film distractiv cu un numar decent de glume bune.

Nu este cea mai rasunatoare distributie pe care am vazut-o intr-un film de animatie, dar sunt destule nume cunoascute care au asigurat vocile personajelor. Nu pot sa spun ca am sesizat vreo performanta impresionanta. Daca ar fi sa remarc pe cineva, acela ar fi Katt Williams, pe care l-a ajutat si personajul.

Motivul principal pentru care m-am uitat la acest film e ca originalul m-a amuzat teribil cand eram mic. Nu aveam mari asteptari, dar pot sa spun ca m-a distrat si mi-a trezit unele nostalgii. Daca vreti sa existe o sansa sa va placa, trebuie sa  il abordati cu o minte deschisa si sa va aduceti aminte ca nu se adreseaza adultilor.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!