marți, 5 iulie 2016

Creep (2004)

Gen: Horror

Distributie: Franka Potente, Sean Harris, Vas Blackwood, Ken Campbell, Kathryn Gilfeather

Regizor: Christopher Smith [a mai regizat: Detour(2016), Get Santa(2014), Black Death(2010), Triangle(2009), Severance(2006)]

Incasari: 1.100.000 $

Nota Gealapa: 6.20

Blocata intr-o statie de metrou din Londra, o femeie urmarita de un necunoscut se aventureaza in labirintul de tuneluri de sub oras.

Astazi am avut chef de un film de groaza. Cum nu aveam nici un film de gen nou la indemana, m-am reorientat catre unul pe acre il mai vazusem si stiam ca o sa satisfaca aceasta nevoie. Creep nu este cel mai complex sau logic film. Este un horror clasic in care o blonda draguta si prostuta este urmarita de un monstru si in care negrul nu prinde finalul filmului. Are insa un monstru care te face sa ai grimase si scene de gore foarte bune. Este scurt si distractiv.

Distributia nu imi spunea nimic nici prima data cand am vazut filmul si nu imi spune nimic nici acum. Asta poate fi o masura a calitatii prestatiei artistice de aici. Nici nu au fost prea multe replici; mai mult tipete. Pana la urma la un asemenea film important este personajul negativ, care desi dezvoltat superficial, in acest caz iti ramane destul timp in memorie. Acest personaj negativ e mai agreabil decat protagonista, ceea ce spune multe despre interpretarea ei, dar si despre a lui Sean harris, care a impresionat fara sa scoata vreun cuvant.

Potential disponibil a fost mult mai mult decat cel folosit. De multe ori pe parcursul filmului m-am gandit ca filmul devine interesant, dar lucruri din intriga care promiteau au sfarsit prin a fi ignorate. Nu avem de a face cu vreun clasic, dar s-ar putea ca acest film sa devina o placere vinovata. Si mai are o calitate: nu are nici o legatura cu Hollywoodul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!