duminică, 3 iulie 2016

Chi-Raq (2015)

Gen: Drama

Distributie: Nick Cannon, Teyonah Parris, Wesley Snipes, Abgela Bassett, Samuel L. Jackson

Regizor: Spike Lee [a mai regizat: Michael Jackson'sJourney from Motown to Off the Wall(2016), Da Sweet Blood of Jesus(2014), Oldboy(2013), Bad 25(2012), Red Hook Summer(2012)]

Incasari: 3.000.000 $

Premii:
- Best Actress (Teyonah Parris), African-American Film Critics Association (AAFCA), 2015
- Best Independent Film, African-American Film Critics Association (AAFCA), 2015
- Outstanding Actress, Motion Picture (Teynah Parris), Black Reel Awards, 2016

Note Gealapa: 5.85
Metascore: 77/100

O adaptare moderna a piesei de teatru din Grecia antica, Lysistrata de Aristophanes, cu actiunea mutata in violenta razboiului dintre bandele din Chicago.

 Este cel mai plictisitor film pe care l-am vazut in ultima vreme. Este mult prea lung. Are multe scene bune, dar si multe scene degeaba. la un moment dat am si adormit vreo zece minute si nu am simtit ca am pierdut ceva important. Am mai reinterpretari cinematografice moderne ale unor piese de teatru clasice, dar parca aceasta a avut cel mai putin "sex-appeal" dintre toate (chiar daca a avut probabil cel mai mult sex dintre toate).

Distributia m-a facut sa fiu destul de optimist cand am apasat "play". Chiar daca se anunta un film etnic, urma sa am in fata cateva nume relevante dintre actorii de culoare. Din pacate insa, a fost doar o amagire. poate cel mai important dintre ei, Samuel L. Jackson, a fost uin aici un fel de Morgan Freeman, adica doar un povestitor. Teyonah Parris, protagonista, a avut prestatie bunicica, dar nu a reusit sa ridice prea mult nivelul filmului.

Ar fi multe lucruri de zis si as putea umple cateva pagini cu motive pentru care acest film este iritant. Este un film feminist care prezinta "pasarica" a fi unicul avantaj al femeilor intr-o lume a barbatilor. Ca sa raspund si la prima intrebare crae va vine probabil in minte, Chi-raq este o combinatie intre Chicago si Irak, care sa descrie violenta orasului american; un fel de "Ferentexas".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!